Producten
 

U kunt uw klacht indienen via ons contactformulier.

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  Winkelwagen
Ga naar de winkelwagen
 
d4d3e5d00d64423f6e45351602b64dce.png
 
Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen
 
Alle bedragen zijn inclusief BTW
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
 
Klantenservice

Betaalmethoden
Bestelprocedure
Verzenden & retourneren
Garantie
Klachten
Account
Contact

   
Contactgegevens

Prijskeurig.nl

Gommersstraat 100
4891 AS Rijsbergen

KvK Breda: 20171014
BTWnr.: NL029444366B01
 
 

Algemene voorwaarden   |   Privacy

2014 - 2018 | Prijskeurig.nl

De waardering van www.prijskeurig.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.3/10 gebaseerd op 159 reviews.